Přijaté zakázky na čištění oděvů se zpracovávají s vysokou odborností a největší péči. Na přijatých oděvech musí být štítek o materiálovém složení. Pokud ošetřovací symboly nebo materiálové složení na oděvu chybí, zakázka bude zpracována na riziko objednatele. Způsob zpracování zakázky záleží na odborném posouzení zpracovatele.
2. Doba zpracováníTermín zpracování zakázky je smluvní, obvykle však jeden týden.
3. Provedení dílaDílo je provedeno, je-li objednateli zakázka předvedena při předání a jeho způsobilost sloužit svému účelu. Objednatel převezme dokončenou zakázku s výhradami nebo bez výhrad. Převezme–li objednatel zakázku bez výhrad, na pozdější reklamaci zjevných vad nebude brán zřetel.
4. Zpracovatel může zákazníkovi odmítnout náhradu škody v následujících případech:
Reklamace na zjevné vady musí být uplatněna ihned.
Ostatní reklamace musí být uplatněny do 14 dnů od převzetí zakázky za podmínek, že zakázka nebyla nošena nebo jinak upravována a má své původní označení z čistírny (keprovku s číslem zakázky). Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Reklamovanou zakázku je povinen zákazník ponechat v provozovně, jinak se reklamační řízení zastavuje.
Při oprávněné reklamaci provede čistírna na vlastní náklady opravu věci, je-li to možné.
V opačném případě je poskytováno zákazníkovi finanční odškodnění, přičemž se vychází z hodnoty nové věci snížené za:
Objednatel je povinen vyzvednout si zakázky v dohodnutém termínu. Za nevyzvednuté zakázky do 30dnů po sjednaném termínu, čistírna účtuje poplatek za skladování každého ramínka nebo balíku ve výši 20,-Kč za každý započatý týden.
8. Prodej nevyzvednutých zakázekNepřevezme-li si zákazník zakázku po sjednaném termínu po dobu delší než 6 měsíců od daného termínu vyzvednutí, může zhotovitel podle § 2609 OZ 89/2012 Sb. nevyzvednutou zakázku prodat nebo zlikvidovat bez dalšího vyrozumění.